news247:
Οι ταινίες είναι μαγικές, αλλά και επικίνδυνες. Στα πρώτα χρόνια του Χόλιγουντ, η έλλειψη κανόνων οδήγησε σε πολλά ατυχήματα και θανάτους. Τα κινηματογραφικά δυστυχήματα οδήγησαν στην αναθεώρηση των πρωτοκόλλων ασφάλειας κατά τα γυρίσματα των ταινιών. Παρά τους κανόνες, η παραγωγή ταινιών εξακολουθεί να είναι μια επικίνδυνη αποστολή για ηθοποιούς, κομπάρσους, κασκαντέρ, ακόμα και για σκηνοθέτες.
Μπεν Χουρ

Ένας κασκαντέρ και πολλά άλογα σκοτώθηκαν στο «Μπεν Χουρ» το 1925. Ο θρύλος λέει ότι η τελική σκηνή με τη συντριβή των αμαξών δεν ήταν σκηνοθετημένη, αλλά μία κανονική σκηνή θανάτου, που γυρίστηκε και επεξεργάστηκε δίνοντας μία από τις πιο θρυλικές σκηνές της ταινίας.

«Μπεν Χουρ» 1925
«Η κιβωτός του Νώε»

Το 1928 χαρακτηρίστηκε από τη συναρπαστική σκηνή του κατακλυσμού, όπου τόνοι νερού χρησιμοποιήθηκαν, με αποτέλεσμα να σκοτωθούν τρεις κομπάρσοι και να τραυματιστούν εκατοντάδες.

Resident Evil: Το τελευταίο κεφάλαιο

Όλοι περίμεναν να δουν τη συνέχεια της κινηματογραφικής σειράς «Resident Evil», όμως η ταινία στιγματίστηκε από τις ατυχίες που σημειώθηκαν στα γυρίσματά της. Η Ολίβια Τζάκσον ντουμπλάρει στις επικίνδυνες σκηνές τη Μίλα Γιόβοβιτς. Σε μία σκηνή καταδίωξης με μοτοσυκλέτα η ηθοποιός συγκρούεται με μία κάμερα που την κατέγραφε με αποτέλεσμα να χάσει το αριστερό της χέρι.

Η κασκαντέρ Ολίβια Τζάκσον

Στην ίδια ταινία, ο Ρικάρντο Κορνέλιους έχασε τη ζωή του όταν σε μία σκηνή το αυτοκίνητο στο οποιο επέβαινε, έπεσε από μία περιστρεφόμενη πλατφόρμα.

Ο Λαβύρινθος: Θεραπεία θανάτου

Ο «Λαβύρινθος» θεωρείται μία από τις πλέον επιτυχημένες κινηματογραφικές σειρές κι ενώ όλοι περίμεναν το 2017 να προβληθεί η τρίτη ταινία, τα γυρίσματα σταμάτησαν όταν ο πρωταγωνιστής Ντίλαν Ο’ Μπράιαν τραυματίστηκε στα κινηματογραφικά πλατό.

«Μια διάσειση, ένα κάταγμα και τραυματισμοί στο πρόσωπο» αρχικά χαρακτηρίστηκαν ως επιφανειακοί, αλλά έναν μήνα αργότερα αποκαλύφθηκε ότι τα τραύματα ήταν πιο σοβαρά και ο 25χρονος ηθοποιός χρειαζόταν μεγαλύτερη περίοδο ανάρρωσης

Ο Ο’ Μπράιαν βρισκόταν σ’ έναν ιμάντα πάνω από ένα κινούμενο όχημα όταν βγήκε απροσδόκητα από αυτό και χτυπήθηκε από άλλο όχημα. Τα γυρίσματα θα συνεχιστούν τον ερχόμενο Οκτώβριο και η ταινία θα προβληθεί τον Ιανουάριο του 2018.

Ο Σκοτεινός Ιππότης

Ο τίτλος της ταινίας ήταν μάλλον… προφητικός. Λίγο καιρό μετά την ολοκλήρωση των γυρισμάτων ο Χιθ Λέντζερ έπεσε νεκρός από υπερβολική χρήση φαρμάκων, πριν προλάβει να δει τον εαυτό του στο ρόλο του Τζόκερ που του χάρισε το Όσκαρ δεύτερου αντρικού ρόλου.

Ο Γουκλάιφ, που ντουμπλάρει τον Τζόκερ, βγάζει το κεφάλι του από το αυτοκίνητο για να πυροβολήσει, όμως ο οδηγός του οχήματος χάνει τον έλεγχο, το αυτοκίνητο πέφτει σε ένα δέντρο και ο κασκαντέρ σκοτώνεται

Όμως, η ταινία σημαδεύτηκε από έναν άλλο θάνατο κατά τα γυρίσματά της: Ο κασκαντέρ Κόνγουεϊ Γουκλάιφ έχασε τη ζωή του κατά την πρόβα της σκηνής στην οποία το Batmobile δέχεται επίθεση από τις ρουκέτες του Τζόκερ.

Top Gun

Ο Αρτ Σολ ήταν ένας από τους πιο διάσημους πιλότους όλων των εποχών και οι αεροφωτογραφίες του με τους πιο τολμηρούς ελιγμούς έχουν συμπεριληφθεί σε δεκάδες ταινίες. Η συμμετοχή του στο Top Gun το 1986, έμελλε να είναι η τελευταία.

O πιλότος Άρτ Σολ

Σε μία σκηνή αερομαχίας ο Σολ δεν κατάφερε να διατηρήσει το ύψος του αεροσκάφους με αποτέλεσμα να συντριβεί στη θάλασσα. Τα τελευταία λόγια του άτυχου πιλότου ήταν: «Έχω ένα πρόβλημα. Έχω ένα πραγματικό πρόβλημα».

Το Κοράκι

Ένα από τα πιο γνωστά και τραγικά συμβάντα στην ιστορία του Χόλιγουντ υπήρξε ο θάνατος του Μπράντον Λι, γιου του Μπρους Λι, στα γυρίσματα της ταινίας Το Κοράκι το 1994.

Στη σκηνή όπου ο χαρακτήρας του Λι δέχεται έναν πυροβολισμό από τον ηθοποιό Μάικλ Μάσι. Το όπλο δεν είχε καθαριστεί καλά κι ένα μικρό θραύσμα από ένα παλιό φυσίγγιο τρύπησε στο στήθος τον 28χρονο ηθοποιό. Παρά τις προσπάθειες των γιατρών ο Λι πέθανε μετά από λίγες ώρες.

Δείτε ακόμα:Απίστευτες θυσίες ηθοποιών για να μπουν στο «πετσί» του ρόλου: Έσπασε τα πλευρά για να καμπουριάζει. Έβγαλε τα δόντια χωρίς αναισθησία. Έμεινε άπλυτη για να γίνει αποκρουστική. Χώρισε για να πονάει…

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here