Η ταινία «Υπολοχαγός Νατάσσα» είναι πολύ γνωστή στο κοινό και προβάλλεται συστηματικά στην τηλεόραση την 28η Οκτωβρίου.
Wiki_cinema_natasaΤο σενάριο και τη σκηνοθεσία υπέγραψε ο Νίκος Φώσκολος και την παραγωγή η Φίνος Φιλμ.
Ήταν η τελευταία ταινία στην οποία πρωταγωνίστησαν μαζί ο Παπαμιχαήλ και η Βουγιουκλάκη και η πρώτη που η ηθοποιός συνεργάστηκε με τον Φώσκολο.
Ο σκηνοθέτης στην αρχή είχε ενδοιασμούς όταν του προτάθηκε να γυρίσει μια ταινία με την Αλίκη και ισχυρίστηκε πως συνήθως οι ταινίες του είναι «αντρικές».
Ο Φώσκολος, μετά από συζητήσεις με τους ανθρώπους της Φίνος, πείστηκε να συνεργαστεί με τη Βουγιουκλάκη και κανόνισε μια συνάντηση μαζί της για να βρουν το θέμα της ταινίας.
Οι δυο τους κουβέντιαζαν για ώρα και η ηθοποιός απέρριψε αρκετές ιδέες, μέχρι που άκουσε την ιστορία της υπολοχαγού Ναυσικάς.
Ενθουσιάστηκε και η συμφωνία με τον Φώσκολο έκλεισε. Το μόνο που δεν άρεσε στην Αλίκη ήταν το όνομα της ηρωΐδας, την οποία η ίδια μετονόμασε σε Νατάσσα.
Εκτός από το πρωταγωνιστικό δίδυμο, στην ταινία έπαιξαν ο Κώστας Καρράς, Σπύρος Καλογήρου, Ελένη Ζαφειρίου και πολλοί άλλοι ηθοποιοί.
Με βάση τα τεχνικά και οικονομικά δεδομένα της εποχής, επρόκειτο για υπερπαραγωγή, καθώς έγιναν πολλά εξωτερικά γυρίσματα, με εναλλαγή κουστουμιών, ενώ κάποιες σκηνές γυρίστηκαν στην Κύπρο και τη Γερμανία.

Πολλές σκηνές γυρίστηκαν στο εξωτερικό
Πολλές σκηνές γυρίστηκαν στο εξωτερικό

Χαρακτηριστική η σκηνή με τον θάνατο του Ορέστη (Παπαμιχαήλ), που γυρίστηκε στο φράγμα του Μαραθώνα που ήταν ένα εντυπωσιακό σκηνικό.
Η ταινία έκανε πρεμιέρα στις 12 Δεκεμβρίου του 1970 και σημείωσε τεράστια επιτυχία.
Βγήκε πρώτη ανάμεσα σε 87 ταινίες της ίδιας σεζόν και μέχρι το 1999, οπότε προβλήθηκε η ταινία Safe Sex, κατείχε το ρεκόρ εισιτηρίων (751.117) σε πρώτη προβολή.
Η «Υπολοχαγός Νατάσσα» προβλήθηκε και στο εξωτερικό. Όταν έπαιξε στο αγγλικό BBC2, την είδαν και οι παραγωγοί του διάσημου μιούζικαλ «Εβίτα» και τότε πείστηκαν να δώσουν στη Βουγιουκλάκη τα πνευματικά δικαιώματα, ώστε να το ανεβάσει στην Αθήνα, όπως κι έγινε.
Παρά την τεράστια επιτυχία και απήχηση στο κοινό, ορισμένες κριτικές έκαναν λόγο για υποκριτικές υπερβολές της Αλίκης και αστοχίες στην εμφάνιση, όπως το βάψιμο και τα καλοχτενισμένα μαλλιά σε σκηνές δράσης ή βασανιστηρίων.
Όπως και να έχει, είναι σίγουρα μια ταινία σταθμός στον ελληνικό κινηματογράφο, που δικαίωσε τους δημιουργούς και τους ηθοποιούς.

Αντλήθηκαν πληροφορίες από το www.finosfilm.com

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
«Κοινωνία ώρα μηδέν». Ο Κούρκουλος απαίτησε τη Χρονοπούλου για παρτενέρ και το αποτέλεσμα τον δικαίωσε. Σε μια ερωτική σκηνή της έσκισε την μπλούζα ως φάρσα…

 

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here