Οι δύο νέοι φιλιούνται με πάθος και φαίνονται πολύ ερωτευμένοι. Μοιάζουν να είναι στην αρχή της σχέσης τους, με τον νεαρό να έχει γείρει πάνω από την κοπέλα που «αφήνεται» στη σίγουρη αγκαλιά του αγαπημένου του.

Στην πραγματικότητα, το ζευγάρι είναι ηθοποιοί και η φωτογραφία αποτέλεσε μέρος μιας σειράς «κλικ», τα οποία απαθανάτιζαν τον σωστό και τον λανθασμένο τρόπο που ένας άνδρας πρέπει να φιλάει την κοπέλα του.

Οδηγός για φιλιά

Το 1942, το περιοδικό «LIFE» δημοσίευσε μια σειρά από τέσσερις φωτογραφίες με ένα ζευγάρι ηθοποιών και τίτλο «Πώς να φιλάς».
Αν και οι φωτογραφίες αρχικά προορίζονταν για νέους ηθοποιούς, στην πραγματικότητα, τα στιγμιότυπα ήταν ένας «οδηγός» σωστού φιλιού για ολόκληρες γενιές νέων της συντηρητικής αμερικανικής κοινωνίας του ’40, που ετοιμάζονταν να παντρευτούν.

Στην πρώτη φωτογραφία οι δύο νέοι φιλιούνται και είναι αγκαλιασμένοι. Ωστόσο, τα σώματά τους είναι όσο πιο μακριά γίνεται το ένα από το άλλο, με αποτέλεσμα το φιλί να μοιάζει φοβισμένο, άβολο και σαν «καταναγκαστικό έργο». Αυτός ήταν ο λανθασμένος τρόπος.

Οι ηθοποιοί που φιλιούνται επί σκηνής μοιάζουν σαν παιδιά και το φιλί κάτι ακατάδεχτο

Το αμέσως επόμενο καρέ απαθανάτιζε τον σωστό τρόπο. Οι δύο νέοι είναι σφιχτά αγκαλιασμένοι και φαίνεται να απολαμβάνουν την επαφή, αλλά και το ίδιο το φιλί. Τα σώματά τους είναι ενωμένα, αλλά όχι με προκλητικό τρόπο που να παραπέμπει στη σαρκική πράξη.
Ο νεαρός με το ένα χέρι πιάνει την κοπέλα από τη μέση και με το άλλο στηρίζει ελαφρά τον λαιμό της «αγαπημένης» του.

«Το αγόρι και  το κορίτσι πρέπει στέκονται αρκετά κοντά και να αγκαλιάζονται πολύ σφιχτά»

Στο δεύτερο ζευγάρι φωτογραφιών «πρωταγωνιστούσε», εκτός από τους ερωτευμένους νέους, και μια πολυθρόνα.

Εδώ ο νεαρός ηθοποιός φαίνεται να έχει κάνει λαβή- κεφαλοκλείδωμα στην όμορφη κοπέλα που έχει σχεδόν ξαπλώσει και πασχίζει να βολευτεί στο χέρι της πολυθρόνας.
Η στάση της για τα δεδομένα της εποχής είναι αρκετά προκλητική, καθώς η φούστα της έχει ξεπεράσει κατά πολύ το ύψος του γονάτου, αφήνοντας τα πόδια της γυμνά σε κοινή θέα.
Άβολη και άκομψη είναι και η στάση του ηθοποιού, ο οποίος έχει σκύψει αρκετά για να φιλήσει την κοπέλα.

«Να τεντώνεσαι σε ολόκληρη την πολυθρόνα θεωρείται άχαρο. Κακή τεχνική»

Η σωστή τεχνική σύμφωνα με το «LIFE», θέλει την κοπέλα να κάθεται σεμνά στο χέρι της πολυθρόνας και ο νεαρός να τη φιλά με αυτοπεποίθηση, χωρίς βέβαια να αναζητά κάτι παραπάνω από ένα φιλί.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση, ο νέος έχει το πλεονέκτημα του ύψους του και γέρνει το κεφάλι του για να να ακουμπήσει τα χείλη της αγαπημένης του.
Η κοπέλα, όπως κάθεται έχει τη δυνατότητα να ανταποδώσει ή να αποφύγει το φιλί.
Βέβαια, οι ηθοποιοί έχουν μπει στο «πετσί» του ρόλου τους. Ο νεαρός της κρατά σφιχτά τη μέση και η κοπέλα που νιώθει εμπιστοσύνη στα χέρια του, «παραδίνεται» και στο φιλί του.

«Η κοπέλα πρέπει να κάθεται στο χέρι της πολυθρόνας και ο νεαρός πρέπει να την κρατά με στιβαρότητα και ελαφρότητα».

Μπορεί τη δεκαετία του ΄40 να υπήρχαν οδηγοί με τις σωστές τεχνικές του φιλιού, για κάποιους που μπορεί να μην γνώριζαν ή να ντρέπονταν να ρωτήσουν.
Το σίγουρο είναι ότι οι οδηγίες αυτές απευθύνονταν αυστηρά σε ανδρόγυνα ή λογοδοσμένα ζευγάρια!

 

Διαβάστε στη «ΜτΧ»: Το φιλί της ζωής στον υπάλληλο της ηλεκτρικής εταιρείας, που χτυπήθηκε με 4 χιλιάδες βολτ. Η φωτογραφία κέρδισε βραβείο Πούλιτζερ...

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here